Tähän tarvitaan paperia ja kynää.
Ohjaajan jaettua lapsille kynät ja paperit, voi ohjaaja joko itse kertoa alun tarinaan, tai antaa jonkun lapsista keksiä, jonka jälkeen lapset keksivät itse jatkon tai sitten jokainen kirjoittaa tarinaan oman osan. Riippuen siitä, kumpi tehdään, on aktiviteetilla erilainen loppu. Jos ohjaaja/joku lapsista on kertonut tarinan alun ja lapset sitten keksineet oman lopun, he lukevat ne. Jos taas jokainen kirjoittaa tarinaan oman osansa, lukevat he myös osat vuorotellen, jolloin tarinassa ei välttämättä ole mitään järkeä, mutta sehän tekee siitä hauskan.
Ohjaaja voi alussa kertoa tarinan ja sitten ohjaajan kannattaa katsoa, keksivätkö lapset mitään. Jos eivät, voi hän auttaa heitä.
Tämän aktiviteetin kasvatustavoitteena on mielikuvitus.